anna är ett äpple

Kan ju börja med att säga att jag är sjukt trött. Ont i halsen och förkyld också. Druckit två koppar te idag. Fler lär det bli...PISS
Jag och Elin gick ner på rasten till en viss affär för att kolla julklapp till en viss person. Tror jag har hittat det rätta faktiskt :-)

Nu sitter jag här och försöker skriva om första och andra värdskriget. Det är inte lätt. Har verkligen inte någon isiration för att skriva en berättelse om detta.... Världens bästa lärare än nämligen inte i skolan idag.
Snart är det pannkakor som gäller. Skit äckligt, är inte sugen alls. Ingen matlust.
 
Time to work now! BYE
Konfirmatinen 09, miss my hair!


Jag och Madde höll fan tal inför ett tusental människor... Och det vart ju ett fiasko, menmen...

Kommentarer
Postat av: madeleine

Det vart ju inget fjasko :O hahah det var kul (:

2009-12-01 @ 11:54:28
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: julia

ditt hår va jätte fint här matilda! :D

inte för att de inte är de nu, men ändå haha ;)

2009-12-01 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0