dåliga måndag

Kan börja med att säga att min dag inte har varit världens bästa. Den började i och för sig med att världens bästa vakande upp vid min sida. Tack för att du finns... Nej sen var det srtess till bussen för att springa cooper-test med handbollen i skolan. Jag och elin kom sent så jag fick springa med killarna. Kuuuul. Ja, coopern gick totalt sämst, men alla har väl sina dåliga löpturer? Dagen blev bara sämmre och sämmre, fick reda på att jag fått ickegodkänt på engelska provet. What? Det hade jag faktiskt inte tänkt mig. Ett svagt g men fan inte ig. Aja jag hatar engelska. Efter skolan var det träning. Inne sen yttligare mer löpning ute i regnet. PALLA. Och min sjukdom i min kropp mår inte bättre nu kan jag säga. Helt slöö i kroppen och halsen svider.

Aja, nu sitter jag här och ser inget hopp om idrottsprovet imorgon. Vi har inte ens gått igenom vad vi ska ha i skolan. Okej nu har jag varit neggo, men det får man fan vara någon gång ibland. Jag är skoltrött och jag heter Matilda Lundin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0