Det är torsdag

Det är bara en skoldag kvar nu. Sen får vi jullov! Så jävla underbart. Detta lov är verkligen behövligt. Jag är skoltrött, och det här mina lärare insett. Mina betyg är nämligen iinte dom bästa. Har fått reda på de mesta betygen. Det är väl mest G. Inte bra. Aja, det är bara att ta igen sen till våren. Då ska jag ta skolan på riktigt hörrni.

Hallå snön, det är ju helt otroligt hur mycket snö det finns i Märsta. Sjukt mysigt. Måste köpa riktiga vinterskor. ångrar att jag köpte klackskor förra gången. Det är jävligt irriterande att gå i.

Jag Elin och Madde har köpt varsinna hårfärger också. Jag och Elin köpte typ platina blonda färger. Vi ska bara slinga så det kommer väl inte synas så mycket. Madde köpte ljusbrun färg. Så hoppas det kommer bli bra. Vi ska färga här i hallen. Men nu ska typ Elin ha datan. BYE.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0