Det luktar vällling

Jag är uppe med tuppen idag. 

Haha! Precis efter att jag skrev den där rubriken för typ 5 minuter sen så ställde sig Yeppe vid dörren och ville gå ut, så jag gick mot dörren och tänkte, fan va det luktar välling här. Det måsste vara dom där uppe som gjort välling till Benji. Men så ser jag att det ryker ifrån spisen. Då är det mina nudlar som har stått på i typ 15-20 minuter.

Så nu har jag inga nudlar att äta, det hade jag väl i och för sig glömt bort så det gör ingenting.
Jag vaknade som sagt med tuppen idag, typ vid sex? Fanny ska ha lucia i skolan så hon gick up jätte tidigt, kul att jag har mitt rum mitt emot hennes. Hon går ju bara i femman så hon skulle vara tärna med glitter. Haha det var ju jag också när jag gick på Norrbacka, men i sexan då var jag faktiskt lucia. Haha det glömmer man ju aldrig. Jag Elin och Moa skulle sjunga 'trio', det vart inte direkt så. Det slutade med att bara Moa sjöng ungefär... Så Fanny sitter redan nu och önskar att alla ska rösta på henne nästa år till lucia. Lyckatill!

Exakt tre år och en dag sen var detta i Norrbackas gynastiksal. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söta! (: hahaa

2009-12-11 @ 12:01:06
Postat av: eg

hahah du var typ längre än mig där ;)

2009-12-11 @ 14:00:21
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0