Det snöar

Det kommar faktiskt lite snö här i Sverige. Liiite. Hoppas det blir mer!
Ska snart ta tag i mitt rum, får se om jag hinner innan oth börjar. För det ser nämligen ut som ett bomdnedslag. Så måste jag julpynta lite i mitt lilla blåa rum. Resterande hus är redan klart så det är väl bara att ta tag i och göra.

Har haft en hel mor-och-dotter-dag idag känns det som. Har pratat med mamma och både det ena och det andra. Det är bra att ha en mamma att prata med ibland även fast det inte blir så ofta man verkligen pratar...

Min svenska inlämning ska vara inne inatt också, engelskan ska göras på måndag och samma med matten. Har missat rätt mycket nu på tre dagar känns det som... Skönt att det endast är exakt en vecka kvar till jullov nu! UNDERBART!

Mallorca... Skulle ju inte sitta fel nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0