Fullspäckad dag

Min dag har varit otrolig. Den började med stress till bussen, och nej vi hann inte till fyra över tolv tåget, eller vi, det var Per som inte hann. Han är tidsoptimist. Iallafall så tog vi 19 över istället, åkte till kista och fann vad vi sökte, han fick sitt spel och jag fick min klänning plus en jätte fin stickad tröja. En vit men krage, riktigt varm. När vi skulle hem från kista var såklart bussen försenad så jag kom försent till släcktmiddagen. Fast bara en kvart, so so what? Nej så vi käka, fika och dom gick hem, dom hann inte mer än ut från dörren förns nya gäster kom. Familjen Eriksson...

Just nu kan jag säga att jag är varm. Har suttit och stått hoppat och skrikit till det här jäklas wii. Fan det är faktiskt skit kul. Haha min kusin Anna spelade det också, och shit va hon såg rolig ut.

Snart kommer väl Per, det är bara jag och småttingarna hemma, mamma och pappa är med familjen eriksson i sigtuna så nu jäklar ska vi spela...


Här är kattungarna som bor över oss, gissa om vi springer upp dit var och varannan minut?...



Kommentarer
Postat av: maddelito

Men fyfan! dom är ju bara såå jävla söta! (:

2009-12-26 @ 21:46:43
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: eg

Alltså Matilda!!! Jag håller på att dö här i stolen. SÅ JÄKLA SÖTA! Och just nu fösöker jag övertala pappa att vi ska köpa en och han låter inte så negativ.haha:D:D

2009-12-26 @ 22:00:26
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: MKL

FAn va bra! Det är bara att jaga på ! det finns en kvar! :)

2009-12-26 @ 23:43:36
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0