God fucking Jul!

Hoppas ni alla har och haft en bra dag, det har iallafall jag.
Jag vaknade och direkt började vi med att öppna alla julklappr, det var absolut inte meningen att alla skulle bli öppnade, men så blev det. Det gjorde ju ingenting, för vi fick jätte bra julklappar. Helt grymt! Sen gick vi in till farmor och fick hennes julklapper, min snälla farmor! Efter ett tag åkte jag vidare till Per. Vi lämnade våra julklappar. Och jag säger bara, jag har väldens bästa pojkvän.
Nu sitter jag iallafall här tillsammans med Jesper, mormor och morfar, Anneline och familjen. Har öppnat lite julklappar och snart ska vi äta. Muuuummms!






Kommentarer
Postat av: anna

shit va fin du va i linserna :O har du inte brunt hår får det bli bruna ögon ;) god jul på dig sötis <3

2009-12-24 @ 16:14:17
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0