Godmorgon

Pappa kom in i mitt rum klockan nio och råka väcka mig. Hans fråga var: - Matilda, jag förstår inte hur jag ska göra utropstäcknet på datan, det fungerar inte när jag gör det. Kan du hjälpa mig?
Haha han är rolig han, för när jag kom och skulle hjälpa honom hade han redan gjort sitt utroptecken...

Så jag vakande och satte på TV:n, kollade på oprah och fastnade totalt. Programets mening var mobbning. Oprah hade tre olika mammor och pappor som gäster som hade blivit av med sina söner på grund av att de blivit mobbade i skolan. Den ena hade blivit mobbad sen feman och han gick i åttan när han tog självmord i familjens badrum. Tänk att må så dåligt att man inte orkar leva längre.... FY!

Efter O var det som vanligt våra bästa år, och nej jag börja tycka att det är en riktig skit serie Madde, så himla dåliga och osanna seener. Men på något sätt är det underhållande. HAHA.

Jag sitter och försöker hitta söndagens avsitt av oth, men det finns ju inte. Får ta och söka på YT.


Kommentarer
Postat av: madeleine

Jaa! :D det är en skit serie, fett sämst skådespelare... men det e fan hur bra som helst! (:

2009-12-10 @ 13:09:47
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0