godmorgon torsdag

Är hemma ifrån skolan idag också. Är fortfarande sjuk. Lite ont i halsen, förkyld och nackspärr. Synd för mig...
Vaknade i tajming till när våra bästa år började. Den serien följde jag för ett tag sen, men nu hade jag inte sett den på över typ tre månader. Men det var faktiskt bra.



Senare idag hoppas jag att jag är frisk nog att kolla match. Träna kan jag inte. Mamma är så känslig med det här att ha ont i halsen och träna. Bra de...

Nej nu ska jag kolla in lite julisar, underbart att det bara är 21 dagar kvar!

 


Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja, det är så sjukt bra nu! (: det händer så sjukt mycket (: <3

kryra krya

2009-12-03 @ 14:32:29
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MKL

TACK! :-) <3

2009-12-03 @ 14:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0