Gott slut

Jag har komit fram till att 2009 har varit ett jävligt bra år. Jag träffade Per utav en slump, jag blev stört kär och nu har vi varit tillsammans i nästan sju månader. SkånelaIF flickor 94 gickt till Partillecup final, torska dock med en boll, men vi stod som vinnare endå tycker jag. Jag har lärt känna en av mina nuvarande bästa vänner, Anna. Henne kände jag inte alls så bra 2008. Jag konfirmerade mig tillsammans med de flesta i vårat lag i valsta kyrka, så nu är jag förjävla kristen... Moppe fick jag också där ett tag, den blev stulen så nu är jag moppelös... Jag har blivit blond iår också, märks väl både vid utseendes och i hjärnan med tanke på mina betyg iår... Haha vi i familjen har äntligen införskaffat en bärbar data och wii, det kunde man aldrig tro liksom... Nej det finns så mycket att säga, men höjdpunkten av 2009 var iallfall hela sommaren och sommarlovet. Det var en helt jävla underbar sommar tillsammans med min familj mina vänner och min pojkvän.


Finns så mycket bilder jag skulle vilja lägga upp nu, men har tyvärr inga på den här datan...


Så nu är vi hemma ifrån rosersbergshallen, var några stycken där, dom vuxna 'värmde upp inför nyårs festen' haha... Snart börjar väl förberedelserna. kläderna är iallafall klara, men något som inte är på plats är vart vi ska vara. Kvällen får ta oss någonstans... Jag ska iallfall först till Rosersberg med familjen på middag. Sen åker jag och Anna tillsammans till Märsta, träffar Elin och Madde sen får vi ta oss iväg tillsammans efter att ha varit här ett tag?.
Undra hur det här kommer bli...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0