Grattis

Grattis säger jag bara, det tog ett tag att göra det lilla snabela:t till min hotmail på den här datan, haha deras datas snabela fungerar då inte...

Sitter hemma hos Anna, Vi kom runt åtta hit till hålan, Rosersberg (förorten till Märsta typ), har varit en sväng förbi Nelli med folket. Fast drog hem snarast, för det var sjuukt kallt. Så nu sitter jag hos Anna tillsammans med Elin och Isak, Jesper och Matte åkte för ett tag sen. Har precis ätit Sveriges goaste macka, kall-falukorv-maka-med-smör. Otrolig gott måste jag medge. Haha nej men nästan Sveriges goaste inte riktigt. Vi har setat och pratat om allt från vatten och is. Och jag säger bara Blunda inte för verkligheten.

Nu, kolla klart Helens små underverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0