Hem ljuva hem

Nu är vi tillbaka igen, det vart som sagt en liten tripp till örsudsbro över två dagar. Första dagen gick faktiskt bra handbollsmässigt. Men fan raka motsatsen idag. Äckel fingrar säger jag bara. Tre stycken blåsor har jag nu. Stackarns Madde också, hon prövade att stå igen efter ungefär två månader. Men det brast och hennes armbåge revs tydligen upp igen. Hon som brinner mest för handbollen liksom. Det är inte rättvist.
Helgen har iallafall vart kul, -Nämen vad är det där då? - Det är mina bröst. - Får jag lukta? - Visst. - Lukta gott... Filmen ska in Elin! Haha...

Nu ska vi iallafall käka tacos, underbara tacos.
Hey arnold! I'm sliten...

Kommentarer
Postat av: eg

tredje dagen i rad, me like. Och nej, filmen ska inte in!

2009-12-29 @ 17:39:40
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var kanske inte så jätte kul, /:

2009-12-29 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0