Hur ofta är inte jag sjuk nu för tiden?

Är hemma ifrån skolan. För precis en vecka sen gick jag hem ifrån skolan för att jag var sjuk och var borta tills fredag. Nu är jag sjuk igen, hur länge? Är trött på att vara sjuk.
Vi har ju USM i helgen också, hemma! Kul om jag skulle behöva missa det. Usch va jag skulle bli besviken. Jag kör min sjukliga bli-frisk-metod att dricka te. Det gör ju susen! I just looove te!
 Nej så nu ska jag bara kurera mig och bli frisk till helgen. Börjar tro att jag har svininfluensan årligen, haha nej då det hoppas jag inte. Plugga behöver jag göra också. blääääääää.

Kommentarer
Postat av: madeleine

klart du kommer spela i helgen matilda! :D käka vitlök (:<3

2009-12-09 @ 13:14:05
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0