igår 14/12

Ja tillbaka till igår när jag hade så fullt upp att jag inte hann skriva. Efter skolan där jag avklarade typ tre prov så gick jag hem till Per ett tag, där var klanto också. Vi var inte där så länge. Vi åkte hem till mig. Var där ett tag och bara möööööööös sen ringde såklart Madde och ville att vi skulle komma upp till hallen, full fart till hallen, stress i tio minuter till bussen. Haha var väl i hallen kanske 40minuter? Sen gick vi hem, nästan hela vägen hem till Brista. Eller vi tog bussen ifrån Elin. 10 i 10 var vi vid min backe, vi sprang jag och Per för att hinna till Paradise Hotel. Vi hann. Hurtigt.

I morse fick vi skjuts till stationen, gick upp till Per för att hämta hans hockey kläder. Vi var i tid för att han skulle hinna typ halv åtta var vi hos honom. Men när vi sen gick mot skolan och ishallen så ramlar han. Han ramlar på snön och tappar bort sina nycklar. Klanto nummer2. Vi gick iallafall ner till hans hem igen och leta. Men hittade dom inte. Så vi gav upp och gick upp igen. Och där låg dom. LYCKA... Nat.                                                                                          

Men bye for now.    

I want to go and skiiii now, right now!               

                            
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0