Ihopbakat

Ja, dagen igår började med skola, bara tre lektioner sen var det dax för den Katolska kyrkan och julavslutning. Mina betyg såg inge vidare ut, typ 5 VG och & G, vi har ju inte fått alla betyg nu till julen eftersom vi läser block...
Efter skolavslutningen gick jag tillsammans med Elin och Jocke för att ta bussen hem ifrån lindvägen, det var ju hur kyligt ute som helst. Men jag missade bussen för första gången i mitt liv. Jag vet hemma en snabbis sen fick jag skjuts av mamma och pappa till Per, vi åkte till kista och julhandade. Haha fick bara med mig till mina systrar. Mamma och pappa får vänta. Balen i skolan stod jag över, jag och Per skulle egentligen åka till Sigtuna, men det blev ingenting. Så det vart en myyys kväll hemma på södergatan.
Idag vaknade vi för typ tre timmar sen, trötta, det inte varför. Precis käkat och kollat Grinchen. Ikväll blir det kanske att vi åker hem till Anna, hon är ensam hemma. Där hemma julbakar dom godis just nu, Per ska snart på träning så jag kanske åker hem och bakar julgodis ett tag.
Bilder kommer sen när jag kommer hem. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0