Im so happy, im so glad

Jag måste bara säga att jag är på otroligt bra humör. Vet inte varför? Kanske är snön. Det är ju verkligen underbart att kliva i den knastrande snön. Helt vitt är det. Ett stort plus är att mamma har fått jobb i stan också! Skit kul. Vet inte riktigt vad det var, men att jobba i huvudstaden måste vara mysigt. Speciellt nu på vintern...

Kom iallafall nyss hem ifrån träningen, eller den slutade runt halv sju. Jag Madde och Elin tog en riiiiktig lång dusch. Så jävla varmt och skönt. Haha... Sen vart det ett stop vid willys, var skyldig Agnes en pepparkaks deg. Höhö.
Ingen läxa heller. Wonderful eller vad? Hur ofta händer det på skolan Bergius? Verkligen nästan aldrig. Inte för att jag gör dem men det är jobbigt.
Och Madde, du kommer komma tillbaka, det är jag helt säker på. Du är stark.
Nej nu ska jag checka in lite hår färger, ciao!

Haha, det här var tider det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VET! JAG SKA OCH JAG KOMMER! (: måste bara gå över lite mer nu! /:

2009-12-15 @ 20:47:56
Postat av: eg

...that I got you. I like to thank you, th....

2009-12-15 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0