kallabalikkkkk

Efter att jag dömt idag kollade jag på Skånelas juniorer när dom spelade JSM, vinnare säger jag bara...Kan ju säga att min dömmning var högklassig. Eller inte, fick utskällning av ledaren, eller aa han hånade mig. Men brydde jag mig? NEJ. Jag gick fram till honom efter matchen och sa Du, det här är första gången jag dömer, och det är inte så lätt. Så killen fick dåligtsamvete och sa att jag var jätte duktig. Haha smörare...
Aja efter hallen gick jag till Per. Vi har legat och myst här hemma hos honom, köpt pizza. Nu sitter jag själv hemma hos honom, han vart inkallad till match så jag är här hemma på södergatan tillsammas med hans familj.
Men ska åka till ishallen nu. BYe
ETT HALV ÅR TILLSAMMANS MED VÄRLDENS BÄSTA IDAG OCKSÅ! DU ÄR BÄST PER OHLSSON! JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

Grattis! (:

2009-12-06 @ 18:41:36
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis :)<3

2009-12-06 @ 19:37:37
URL: http://malinleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0