'lugnt och fridfullt'

Hola, dagen vart inte som den var uppmålad. Jag har varken sprungit eller installerat in wiit. Det är kolsvart ute så löpningen för min del blir nog inställd. Kvällen blev väl inte heller som den skulle ha blivit, skulle egentligen hem till Madde. Men nej... Så vad ska jag göra nu? Kan få handen ur arslet och installera wiiii? Kanske sova lite?

Imorgon måste jag åka och köpa en nyårs klänning, får se vad det blir. Om jag inte hittar något blir väl lösningen Ginatricot. Där har dom alltid någonting. Måste köpa linsvatten också. Haha låter som om jag vore an old lady with glasses. Men nej det är färglinserna.  :)


Kommentarer
Postat av: eg

Ta handen hur arslet kvinna !!! ;)))

2009-12-25 @ 21:59:57
Postat av: Anonym

Gud jätte fin i bruna ögon matilda :D !!!!! <3

2009-12-27 @ 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0