'Matilda Sammanfattar'

För det första har jag ingen header enligt Madde. Men jag har det på min data så? Annars är det ju snyggt om jag inte har...

Dagen både började och slutade med vikingahallen. Från kockan 20 i åtta till klockan 20 i åtta. Det blev en 12timmarns. Kul var det. Vi vann båda matcherna idag. Vi vann ju igår också så det betyder att vi vann gruppen och är klara för steg fyra som går typ två veckor efter SverigeCupen. Gasch i'm taggad. Har inte spelat mycket alls själv idag. Typ 10-15 minuter sammanlagt? Mina ben och kropp pallade tydligen inte.

Hitta lite bilder som Anna tagit... ;-)



Missat one tree hill har jag gjort också, för andra gången på raken. Men ringde och checkade med Agnes om hon spelade in, och det trodde hon att hon gjorde, så det kanske blir nån dag med oth i Rosersberg?

Nu ska jag iallafall plugga gärnet. Har Engelska och matte prov som jag måste ta igen eftersom jag inte gjorde dom när jag var sjuk, och musiken, den måste vara inspelad imorgon. Kul dag jag kommer ha. Antagligen ska jag upp till hallen och kolla 'lussekul' Får väl se.

Nej, dax för hardplugg!


Kommentarer
Postat av: Anna

åh vilka fina bilder :-D haha!

nu får du krya på dig så du kan spela för fullt på sverigecupen och steg 4 :-D

2009-12-13 @ 20:05:11
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0