Mellandags shopping

Nu ska vi se om Matilda Lundin hinner med bussen som går om 40 minuer och om Per Ohlsson kommer vakna och hinna med det tåget? Känns inte som det. Jag vill ta fyra minuter över tolv bussen, ska åka till kista. Ska nämligen åka och köpa min nyårs klänning, om jag nu hittar den. Per skulle köpa något spel... Sen imorgon blir det mer shopping. Blir grymt!

Nej så nu ska jag klä på mig och fixa mig. Föna håret varmt. Like it.
Mamma håller nu på med att installera wii. Haha efter tre dagars om och men. Vi fick ta kusinen till hjälp. Ingen av oss i våran familj är ju särskillt tekniska. Så tack Alex.


Kommentarer
Postat av: maddelito

Me like! buy it !!! <3

2009-12-26 @ 11:44:25
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0