min 'förmiddag'

Vi åkte och handlade i Väsby jag hittade de mesta jag sökte. Bara pappas julklapp som jag inte hittade. Kalles mamma tyckte jag skulle köpa en parfym till honom, men får se. Kanske blir ölkorv iår igen. Haha... Madeleine och AES har köpt sina första julklappar också. Snälla flickor. Dom har ju tydligen aldrig köpt till sin familj något annat år. Madde kan jag säga hittade jätte fina saker till Lollo. Anna också för den delen. Mysig dag med tjejerna. :-)

Som vanligt när jag tar bussen måste jag ju gå ner för min hemska backe. Jag hatar den verkligen. Det är så jävla mörkt och jag blir rädd för minsta ljud som låter. Ni vet när man inbillar sig att det är någon som förföljer en, precis så känns det varje gång man går ner för backen. En 500meter lång mörk backe i skog liksom... Mindre rädd blev jag ju inte när vi hade setat på bussen jag och Elin och pratat med två mammor om hemska män och misshandel. Usch sjuka människor finns det verkligen.

AEs, Elin och jag hittade våra egna önskningar, Madde va hittade du? Jo dyyyra julklappar till mina käraste. Snäll du é.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0