OTH

Kan ju säga att jag inte hittat söndagens hela avsnitt i oth, vissa parter fans inte. Blir less... Men hittade en film vid namnet Wicker Park. Tänk om man kunde ladda hem filmer som typ resterande Sverige gör? Jag och min familj här nere på landet har aldrig laddat ner någonting. Vet inte ens hur man gör. Kuuul. Nej men vi är ju iallafall lagliga.

Nej nu ska jag fräscha upp mig lite grann, ta en dusch och föna håret varmt. Sen lägga sig i sängen och kolla första säsongen av oth som går på tv:n klockan halv fyra medans alla andra kompisar tränar och sen ska kolla hockey. Kul riktigt jävla kul




I midsommras, hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar det! vi måste åka upp mer er igen någon gång! (:<3<3

2009-12-10 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0