save tomorrow

Jag hann inte upp till hallen, den traditionella fredagen blev förstörd.
Jag hann iallafall klart med min SO inlämning, och det var på håret. Den skulle vara inne 16.00 och jag skickade den 15.59.36, haha iskallt.
Fast jag hann varken läsa igenom den där fyra sidor långa uppsatsen eller rätta stavfelen. Menmen, den vart endå okej för att vara så snabbt gjord. Nog skrivet on den där JÄVLA uppsatsen.

Ikväll hoppas jag att jag är frisk nog att få gå ut för mina stora päron. Dom brukar vara J'vligt petiga på det där med att om man är sjuk och hemma ifrån skolan ska man inte gå yt den på dan. Men jag är faktiskt inte sjuk längre... Så får se. ;-)

Haha moppeskaran. MISS IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0