Seg dag

En väldigt seg dag idag. Eller ja den har varit stressig men endå väldigt tråkig. Jag är verkligen skoltrött känns det som. Tänk om jag inte hade min roliga klass, då hade jag fan inte gått till skolan. Eller jo men...
Aja, fick iallafall reda på att jag bara behövde göra om gramatiken i engelska. Det var ju någonting bra. Efter skolan var det som vanligt att åka upp till hallen för träning. Det kändes vääääldigt segt om jag ska vara ärlig, iallafall på fysen. Mina ben hängde verkligen inte med.

Nu ska iallafall Per komma, jag skulle till honom egentligen men mina föräldrar har väl inte ens en tanke på att hämta mig med bil sent på kvällen. Miss my moppe. Även fast jag inte skulle kunna köra nu men.
Aja ska äta upp min gooa julskinke-macka, julstämmning! BYE ! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0