Taio, break your heart

Kom nyss hem ifrån hallen, haha tog ett j'vla tag att färga tre hår. Madde du gör det där bra du! Enligt mig vart mitt hår en gnutta gult, men inte enligt Madde och Elin. Mitt underhår är förtfarande konstigt så det kanske är det som gör det. Skulle vilja ha Anna lincolns hår säger jag bara. Långt och rätt tjockt. Jag själv fäller hår som en annan hund här hemma, snart har jag väl ingenting kvar. Nej men det vart faktiskt helt okej mitt hår. Jag är nöjd.

Sitter och äter min egna holomisallad. Hur jävla gott som hellst. Vill till Grekland. Nej men ska försöka få lite plugg gjort också. Vi hörs. BYE :)


Kommentarer
Postat av: Anna

haha va söt du är! men ditt hår är ännu finare, du kan lixom göra något med det! :)

Min syster har gjort mörka slingor i sitt hår, jag funderar på att göra det, för att slippa den där chocken om jag färgar det brunt :) <3

2009-12-17 @ 22:12:12
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia92

Matilda, ditt hår blev jättefint så klaga inte! :D

2009-12-17 @ 22:56:17
Postat av: MKL

Haha nej det var faktiskt inte så gult när det vart torrt. Båda ni två har underbara hår, kolla hur långt liksom!



Ja men bruna slingor skulle också sitta fint!

2009-12-18 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0