HAHA

-Matilda Karin Lundin . Jag bor med min familj på en bondgård mittemellan Odensala och Märsta kan man säga  Jag är 15år, går alltså i nian på friskolanergius. Min klass är otroligt rolig . På fritiden spelar jag handboll , tre gånger i veckan har vi träningar, oftast två matcher per helg också. Mina andra intressen är min pojkvän Per , mina vänner  och min familj . Mina absoluta tre bästa vänner heter Madeleine , Elin  och Anna .
Efter jag gått ut nian kommer jag förmodligen gå på Arlanda gymnasiet . Jag vill hellst gå inriktningen Handboll Elit som jag sökt, men annars blir det nog bara någon vanlig SP inrikting, för det här med att alla ska få datorer  lockar ju innerligt mycket. Men fram till gymnasietiden ska jag förbättra mina betyg...
Efter skol tiden vill jag förs små jobba och få ihop pengar till en lång utomlandsresa, jorden runt skulle inte sitta fel liksom . Om jag skulle bli rik rik rik  jätte rik  skulle jag ta med min familj och vänner på en låång resa, spendera pengar på kläder ,  nöje, köpa ett stort fet hus vid vattnet, hjälpa fattiga länder och leva rikt livet ut.

I julklapp önskar jag mig iallafall ögonlinser , navelpiercing och pengar(?). 


Kommentarer
Postat av: eg

HAHAHA vad påhittig du är ;) love you!

2009-12-03 @ 16:15:19
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0