When a man loves a women

Jag har precis kollat klart filmen som gick på femman tillsammans med min mamma och pappa. Den filmen var grym. Handlade om kärlek. Sånna filmer som jag är helt förälskad i. Något som jag ärft utav min mamma är iallafall tårar. Shit dom bara flödar när man ser sånna här filmer.

Ja, eftersom Fanny och Elvira har ockuperat min säng så ligger jag nu i Agnes säng. Den är hård och fin, precis som jag gillar...

Nej så nu ska jag ta och hämta ett glas vatten, sen ska jag sova. Och hoppas på att jag inte drömmer en så sjuk dröm som jag gjorde i natt, den var riktigt sjuk... Så ska jag se fram emot morgondagen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack matilda! ja jag vill ju faktiskt med, nu har jag varit med hela vägen, så bara för min fittskada så blir det inge svericupen lixom :O betalat och allt har jag gjort också!

Ja jag ska försöka, heelt sant, NEVER BACK DOWN :) <3

2009-12-30 @ 08:52:59
Postat av: eg

ååhh, jag såg också på den filmen. Underbar!

2009-12-30 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0