2- 1

Kom hem för ett tag sen nu. Bestämde mig för att åka hem och sova lite istället för att kolla på killarna. Eller ja, jag hade inte något val. Hade glömt busskortet hemma så var tvungen att åka med mamma och pappa.
Våra matcher gick faktiskt bra, även fast vi förlorade två och vann en. Herrigud, det var jätte bra lag. Så jag är iallfall nöjd. Vi förlora med typ 5 i varje match...

Sitter nu och gör en header, haha går väl inte så värst. Det får bli vad det blir... Kan ju ändå inte sätta in den. Så inkompetent som jag är så... Madde kanske kan hjälpa mig :-)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Självklart kan jag hjälpa dig! haha

2009-11-30 @ 15:15:59
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0