24x2/11

Det är den 24/11 alltså 24 dagar kvar tills vi får lov. Som är helt underbart. Det är den 24/11 och betyder att det är precis en månad kvar till julafton. Gosh, i love this. Så himla trött på skolan nu. LOVLOVLOV!

Kom nyss hem ifrån hallen, har varit där sen jag sluta skolan kan man säga. Först träning sen dommarutbildning i drygt två timmar. Vi ska ju tydligen dömma redan i helgen på miniplan. Tyvärr går pengarna till lagkassan. Nej då, det är väl bra att vi får lite pengar dit också. Vi dömmer i Rosers och killarna i Vikinga. Typiskt att det ska vara så. Gissa om Jesper blev glad. JA. Han har bara fördommar om Rosersberg kan jag säga.

Tänt i pannan har jag gjort också. Herrigud va duktigt. Eller ja, mamma fick komma och hjälpa till efter ett tag men endå. Vi bor ju trotts allt på landet! Så nu väntar jag på att varmvattnet ska komma. Hoppas det inte tar för lång tid...
Horunge
Nej dax för lite läxor kanske? Vi som har så otroligt mycket. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0