al this time

Lika lycklig varje fredag. Älskar varklgen när sista lektionen är avklarad i skolan. HELG, it's wonderful! Och det är ju verkligen inte länge kvar tills jullovet! Ännu bättre!

Aja, efter handbollen åke jag och Elin upp till Eurostop, mötte upp anna och åt donken, smmaarrigt. Efter maten gick vi in på Kicks, gjorde bort oss lite, eller ja det var väl jag som gjorde :-) Sen var det bara att ta bussen till Vikingahallen, kolla på fotbollsmatch. Lika vart det. PER GJORDE MÅL! Haha...
Nu sitter jag här och väntar på att mammsen ska komma hem med kina mat. Inte för att jag är så speciellt hungrig men kina går alltid ner. Senare mot kvällen blir det nog att träffa Per. myys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0