Är i hallen

Måste ju bara lägga upp en bild på våra jätte snygga match tröjor. Okej nu är det svart vitt, dom är egentligen gula med röda ränder. Så jävla snygga. Vi ser ut som clowner, och det är ju såå charmigt!
Aa skolan har varit heelt okej, dagen har gått fort faktiskt. Med tanke på min inställning till skolan så var det faktiskt rätt kul. Måste verkligen ta tag i skolan nu. Så säger jag innan varje temin eller efter varje lov, och tror ni att jag skärper mig? ...Nej. Jag kan bara inte sitta hemma och bara plugga, det känns som typ det tråkigaste som finns. Och det är det väl. Menmen, nu ska jag iallafall ta tag i min skolgång.
Ska snart ta och byta om till handbolls kläder. Så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0