at home

Kom hem nyss, jag kollade tillslut herrarna. Men dom förlorade med typ tio bollar. Ingen rolig match alls!
Har precis öppnat en hel drös med brev om information om olika gymnasium. Jossan har faktiskt koll på det här med omvårdnads programen, härligt att någon har koll. Så jag och Jossan åker förmodligen in till uppsala både tisdag och onsdag om jag inte har fel. Mathilda Kalla kanske också skulle med.
Det här med gymnasium valen ändrar sig varje dag för mig. Ena dagen är jag otrolig taggad på omvårdnad och ena elit. Vi får väl se hur jag känner efter jul då jag tror man söker in?
Tur att Jossan iallafall också är intresserad om omvårdnads programet!


Dit blir det på onsdag nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0