Blandade meningar

Kan ju säga att checka in bloggar börjar bli en rutin för mig. Det är verkligen så att jag kollar igenom 'mina vänners' bloggar på kvällen för att se vad som hänt och skett på dan...

Sitter och lyssnar på musik och kollar in klockor ifrån Ur och Penn. Gash det finns faktiskt B&B klockor där. Vet inte om jag ska köpa en svart eller vit. Det återstår och ser... Och musiken som jag lyssnar på, herrigud det är nästan läskigt så en låt kan passa in på olika personer... But no more waste time on that.

Jag kom hem ifrån Per för kanske en timme sen? Har bara tagit det lugt nu, känner att min hals börjar knaka lite, men vem bryr sig? Det är ju skol SM imorgon, i lilla kolsta hallen. Hade väl egentilgen hoppats på att vi skulle befinna oss i vikingahallen och spela där, men nej det blir Bergius hemma hall-Kolsta...
Nej men ska dra mig till sängs snart. God underbara natt peopels!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja tycker du ska ha en svart matilda :D det skulle vara skit fint! ( fast du har ju en klocka :P)

Den klockan kängst till ----> vad skit fin

2009-11-30 @ 07:55:56
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MKL

Ja jag är sugen på den fakiskt! :-) JA men den klockan är ju urfunktion madde ;-)

2009-11-30 @ 13:36:56
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0