Blandat

Igår kväll efter matchen som vi förlorade med sex bollar så kom jag hem till en fet godis påse. Det kunde inte bli bättre efter en skit dålig insatts i matchen. För laget gick det bra men fan inte för mig. Men dom vi spelade mot är typ ett av sveriges bästa lag så...

Aja tillbaka till idag, nu sitter jag här i hallen, vi har preis tränat. Både inne och ute. HUR JOBBIGT SOM HELST. Och skol dagen har väl inte heller varit världens bästa. Mer än halva klassen har IG varning i musiken. Så jävla dåligt av läraren tycker jag. Allt handlar om att inte alla har spelat in en jäkla låt. Menmen.
Snart bär det hemmåt, ska förbi och hämta Per sen åker vi hem till mig. Myyys.
Så bye, ska ta och hoppa in i duschen nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0