Borde kanske skaffa en header?

God dag människor. Trots att jag inte fårr min skönhets sömn direkt så mår jag faktiskt toppen, kan det vara på grund utav att vi inte har någon skola idag. Inte heller imorgon, vi har skol-SM hela dan imorgon. Hur skönt som helst att slippa skolan.
Aja, min dag eller ja, kväll spenderade jag i Rosersberg tillsammans med some peoples. Vi kolla film, två olika faktiskt. Inte för att jag var så insatt i den försa men aa. Efter en halv ironi film vart det tydligen dax för en rooomantisk film. Kanske låg det någonting i det AES?


Idag har jag iallafall dömt tillsammans med en av de bästa. Madeleine. Gick wonderful.
Nu sitter jag här i Pers säng och skriver i denna blogg. Han duschar... Sen ska han laga mat, KORV m. BRÖD!
OCH JAG SKA INTE MISSA OTH IDAG!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Du är med bäst Matilda Lundin! <3

2009-11-29 @ 15:24:33
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Per kan inte laga mat.. Lycka till och äta upp det :)

2009-11-29 @ 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0