fovorit i repris

Jag är riktigt förvånad just nu faktiskt. Pappa lät mig sova borta på en vardag, helt otroligt ju. Underbart!
Så nu ska jag ta mitt pick och pack och dra mig mot Per snart, Eller aa halv nio skulle han vara klar typ. Mamma får ta och skjutsa, hon är ändå igång med bilen, kommer hem ifrån träning runt den tiden tror jag.
No pluggandet har fått lite uppmärksamhet, men det riktiga plugget får vänta tills imorgon, provet är ändå på fredag så.

Faktiskt har det varit rätt lugt i skolan med läxor den här veckan. Det är ju verkligen tummen upp! Det brukar alltid vara jätte mycket läxor och prov, och det är så himmla jobbigt när man knappt har någon fritid. Om man säger så här, fritiden går ju lugnt före läxorna. Så ska det vara. För vem vet, jorden kanske går under 2012, då har man pluggat allt i onödan.  (haha).
Victor är riktigt rädd för det där med 2012, han börjar snacka om att bygga en egen raket eller va fan det heter och åka upp till rymden. Så kul...

Just nu är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0