Goddag!

Min dag har varit fullspäckad. Den började som sagt med idrott i kolsta, sen två svåra lektioner. Jag och Elin hoppade över spanska och matten och åkte till älvsjö, gymnasiemässan. Hur mycket folk som hellst. Och helt ärligt känns det lite onödigt att åka dit. Det var inte direkt så att jag fick värsta inpirationen. Menmen. Resten av klassen ska dit imorgon, kan ju säga att det lär vara rääätt mycket folk där då. Men det är ju mysigt...

Efter mässan blev det att skynda som satan för att hinna till träningen. Så lugn och skön träning idag. En halvtimme som bara vi tjejer höll igång med och den andra halvtimmen höll Gustaf. Roligt.
Sen åkte jag och mamma förbi Willys för lite snabbköp och mötte kusinen där...

Nu ska jag iallafall äta lite smörgåstårta, MUMMMS!
BYE

 Vill utomlands nu! NUNUNU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0