godermorgon

Har precis vaknat upp ur min skönhets sömn... Nej då, inte direkt.
Snart har vi handboll i kolsta med Janna. Haha Tomas har anmält oss till skol SM, och vilken jävla lottning vi fick. Typ tyresö, irsta, gustavsberg och skurus skolor. Det är ju grymt bra lag, så vi får väl se hur det går...

Klar med min garderob blev jag också. Eller aa ena iallafall. Men det var faktiskt inte så hemskt att städa ur den. Skönt att ha lite ordning faktiskt ;)

Nej nu är det skol dax, ska göra mig iordning. CarpeDiem

JACKAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

otrolig fin matilda! :) och du hittade oanvända kläder i din garderob??:) haha

2009-11-09 @ 11:30:29
Postat av: Anonym

Skit fin jacka matilda =) <3

2009-11-09 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0