Hemkommen

Kom nyss hem ifrån ishallen, var som alltid tvungen att ta tio i tio bussen därifrån. För annars kan inte mamma eller pappa komma upp och hämta mig vid backen. 'För efter tio sover dom...' Så jag hann inte se klart hela matchen, men dom ledde med typ7-4 när vi gick. Stor skara där idag. HAHA.

Ovanligt nog så har vi inga läxor tills imorgon(?). Känns ju lagom skönt att för en gångs skull kunna somna utan att känna att man missat någonting. Helt sjukt, vi satt vid matbordet idag och bara prata och kom fram till att det faktiskt är fredag imorgon, eller aa om några timmar. Helvete va veckorna går fort! UNDERBART! Känns som om jag bara vill bort från skolan ett tag nu...

Nej nu ska jag dra mig till sängen, har faktiskt redan fått bort allt spacken och borstattänderna har jag gjort också! Så det är bara att lägga sig i en skön stor säng nu! Önskar du låg brevid mig älskling...
GODNATT!

Pictures of you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0