Hemma nu

Hemkommen ifrån hallen nu. Har precis duschat. Riktigt sköönt!
Skulle egentligen till Per, men var tvungen att vara barnvakt, får se om han kommer hit istället. Hoppas det. Det är alltid lika underbart att få träffa honom.
Madde har då fixat till lite här på min blogg, jag tycker den är fin! Det ända är det rosa som vi inte hann få bort. Plus att kommentererna och de syns inte för det är vit text. Herrigud, hon är verkligen duktig på det där med att redigera designen, hon vet typ precis vart hon ska trycka. Jag som inte fattar ett piss sitter bara som ett fån och säger hur jag vill ha det... Ja Madde hon är duktig hon!
På vägen hem ifrån hallen åkte jag med Elins pappa, Vi lyssnade på den här låten. Så himmla gammal, och bra!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Hahah ojdå!jag tänkte inte på commentaren! men det kan du lätt fixa själv!

Bläddra bara ner där det står comment: ändra färgen till #000000 hahaha

2009-11-02 @ 20:12:27
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MKL



MEn hahah, tror du jag fattar??

2009-11-02 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0