HOLA

Sitter i skola, har 10minuters ynka rast. Vi har precis skirvit NO test, och jag känner på mig att det inte gick så värst bra. Iår har vi ju nationella i NO också. Helt sjukt tycker jag. NO är väl inte så jävla viktigt...

Snart har vi matte sen lunch och sen bara handboll kvar, så skönt med fredag. HEEELG!
Efter skolan måste jag hem direkt och städa, enligt min mamma så kommer hon dra in på månadspengen om jag inte har städat ur min garaderob senast 24.00 på söndag. Så det är bara att ta tag i det och göra, det kan väl inte vara så jobbigt...

5 månader tillsammans med Per idag också, underbart älskling.


Kommentarer
Postat av: Jokce

DÄÄÄÄÄR JAA!!

2009-11-06 @ 10:50:40
Postat av: Anonym

Grattiiis! :) <3

Och det e bra att du ska städa din garderob du som säger att du inte har pengar:P

2009-11-06 @ 11:06:55
Postat av: MKL

Haha Jocke!

Jaja, jag ska ta tag i mina sysslor nu ;)

2009-11-06 @ 14:27:20
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0