if i say you are the one, would you belive me?

Min dag har varit kul. Efter skolan bar det av hemmåt en jätte snabbis, kanske 20 minuter bara? Sen var det dax för fotboll i hallen. Sen hemmåt igen för att äta. Nej men sen åkte jag tillsammans med mamma och Fanny på herrmatchen och mötte upp massa folk där. Faktiskt rätt mycket folk där idag. Dom mötte ju trotts allt Djurgården. Jag såg bara ena halvleken och jag tycker att den var riktigt bra. Men den slutade tydligen med att Skånela förlora med 4 bollar typ och pappa fick röttkort? Inte bra...

A efter halvleken gick jag tillsammans med Anna, Elin och Madde till ishallen för att kolla på Per. (och respektive) haha...
Och nu sitter/ligger vi här hemma hos Anna, har kollat på the proposal eller va den nu heter och har käkat grymt med gooodis. Gööt.

Kan ju säga att alla utom jag sover just nu, lyckat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0