im tierd of being tierd

Är sjuk trött nu. Skulle egentligen träffat tjejorna. Men det börjar bli lite sent för mig nu. Är sjukt trött plus att vi har match imorgon så...
Agnes R skickade nyss bild på hennes hår som egentligen skulle ha blivit mörk blond när hon färgade det igår. Men det blev brunt, jätte fint faktiskt. Vi pratar nu om att jag också ska färga, men fan jag vet verkligen att jag kommer ångra mig direkt efter julen. Då kommer jag vilja ha blondt igen, och så blir det en sommar med orange hår... Igen.
Nej antingen tonar jag brunt eller så färgar jag brunt nästa höst, direkt efter sommaren!

Kommentarer
Postat av: Agnes <3

Matilda tona håret brunt det är de jag har gjort så det kommer bli lättare att få det blont sen! =)

2009-11-08 @ 18:44:51
Postat av: Agnes <3

Matilda tona håret brunt det är de jag har gjort så det kommer bli lättare att få det blont sen! =)

2009-11-08 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0