Inställt

Det var ju meningen att jag skulle åka in till Uppsala tillsdammans med Jossan och Sofie, men nej. Hade vekligen ingen 'motevering' till att åka dit. Tror inte jag tänker gå på den skolan iallafall. Den verkar vara som Bergius. Nej men ärligt talat kommer jag nog hammna här i mästa, någon inriktning. Hellst handboll!
Precis käkat pappas jätte gooa mat, Gudmor och Johanna kom också förbi, så alla vi utom Johanna har ätit...
Har faktiskt skrivit klart mina sexnoveller i spanskan idag också, så skönt, nu är det bara No:n kvar. Suck.


Bara för att pappa lyssnar som en tok på PattySmith because the night. Fast här är cascada... Haha pappa har typ nyss kommit på att youtube finns, han är fascinerad att allt finns där. Haha.
Cascada- because the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0