jag är pissed off på Pers data nu!

Ja, jag hade skrivit ett helt nytt långt inlägg och det bara raderades. Jävla skit.

Vi förlorade våra två matcher idag. Men det var ändå bra, för dom vi mötte första matchen var rent ut sagt kärringar. ja, stora som huset. Vi förlorade ändå bara med två bollar. Andra matchen förlorade vi som sagt också, med typ tio billar... Äsch.
Efter matcherna kollade vi på sista landskampen, sen bar det iväg till älskade Per. Vi åt på Göstas restaurang, gott! Sen spelade vi bil spel på tv:n. Gissa om jag vann överlägset? JAAA! Även fast jag typ aldrig har spelat förut...
A och nu sitter jag hemma, ska snart gå ut lite med Yeppe. Och sen MÅSTE jag göra klart min Svenska. Är nästan klar. Måste bara få in den, det är ju redovisning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0