Jordin sparks SOS



Har precis kommit hem ifrån träningen, faktiskt jätte kul träning idag. Kände tagget liksom. HAHA!
Nej men nu sitter jag här, har precis ätit nudlar, yoghurt med jätte söta flingor. Fan flingorna dom gjorde ju så att man blev sugen på att äta.
Informationen för Lundellska var tydligen inte idag. Den är imorgon, både Jossan och Sofie är sugna på omvårdnad. Så man blir ju själv lite mer sugen när det är kompisar som vill gå samma linje. Tråkigt att gå helt ensam... Fast som sagt jag tror att jag kommer hammna på Arlanda när sommaren 2010 är slut. Och det verkar ju bra där också, så varför inte? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt... varför inte arlanda och satsa på din handboll min vän:P haha

2009-11-10 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0