K L A R ! ! !

Nu är jag klar med min sysslor här hemma, eller ja jag har städat med inte rensat garderoben, det får vänta. Jag har iallfall varit duktig och städa halva huset. Jag och syrran liksom. Feels great!
Nu ska jag göra mig iordning för att åka upp till vikinga hallen och kolla fotboll. Haha, Har ingen aning om vad det är för lag. Per skulle iallafall spela. Madde är ju redan där så man får väl ta och hurry up dit nu.

Sen tror jag att jag och Elin ska följa med Anna och kolla amrikansfotboll, har typ sett det en gång förut. Och då fattade jag typ ingenting om vad som pågick. Så får se om jag fattar någonting den här gången. Malin skulle också dit så hon får sitta och lära mig.

Nej måste gå och göra mig klar om jag ska hinna till tio i bussen. Jag måste hinna.
Fast måste säga att jag är grymt hungrig. Kanske blir SS efter matchen? :D
BYEE FOR NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0