Kista

En underbar dag tillsammans med flickorna, vi har som sagt varit och kollat bio i kista, New moon såklart! Den var helt fantastisk. Lite udda om man jämför med alla andra filmer. Den var verkligen inte sämmre än ettan. Dom är lika bra... Filmen slutade med att Edward friade till Bella. Åh kan det bli mer spännande? Ja... Men vafan man vill ju veta vad som kommer hända. Tänker ta och läsa böckerna för jag kan inte vänta på den tredje filmen.

Efter bion på väg till bussen stannade jag och Elin för att köpa tuggumin i en liten kiosk nära utgången. Vi ställde oss i kön och när sen Elin skulle betala:
Han i affären -Det blir 20kronor...
Elin -Äh, (letar i plånboken) asså jag har nog glömt mitt kort. Jag har inte det med mig(bankomatkortet)(Men hon hade kortet i plånboken bara det att hon tyckte att 20 kronor var mycket för ett paket tuggumin)
Han i affären-Okej
Elin-Är det okej om jag går och hämta ut pengar i aoutomaten snabbt?

HAHA!
Aja nu ska jag och Elin ta och sova. Godnatt :)

Fick inga bra bilder ifrån resten av kvällen... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0