Tack Madde.

Headern ser lite suddig ut, men det är för att jag gjorde den i fel storlek. Men skit samma!

Sitter här och äter kinesiska nudlar som jag själv värmt. Duktigt... Det är ingen hemma här i stugan än. Jag kan ju säga att jag njuter. Så himla skönt med tystnad ibalnd!

Jag har kommit på en sak som jag tänker önska mig i julklapp iallafall, linser. Färg linser, ett par knall blåa, ett par bruna blir det nog. Det finns ju typ överallt att köpa men jag har aldrig kommit till skott med det. Så varför inte önska sig det i julklapp när det endå är jul om 24 dagar kvar imorgon? Herrigud. Det är verkligen inte långt kvar till jullovet! Känns ju fan som om det nyss var höst lov. Och kan ju bara posetivt!

Bad Romance- Lady gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0