LOOKING FORWARD

Har ju fått reda på att delar av mina jobb pengar finns kvar. Och just nu är jag jävligt sugen på att åka och shoppa. Var nyss inne på ginatricot, dom har fan nya kläder hela tiden. Så jäklans snygga! Hittade en svart tunika, med typ en 'kedja' vid halsen, den är pösig. Precis som jag älskar. Kan ju inte kopiera bilder därifrån så kan inte visa. Men den var iallafall ur snygg.
Vi ska ju som sagt till Nacka imorgon och spela handboll. Så då ska jag passa på att köpa min jacka på nackaforum. På Zara, jätte billig faktiskt för en vinterjacka. 800:- tror jag. Ur snygg. Så när man ändå är där kan man ju passa på att köpa tunikan på ginatricot. Två flugor i en smäll liksom.


Här är jackan ifrån Zara jag ska köpa imorgon. (Hoppas jag verkligen)




Tog en lite suddig bild på tunikan ifrån Gina. Den ser nästan lite nunnig ut. Men det är väl charmigt...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0